Suchen

Touren
Zum Bergshop

Petzl Scorpio Eashook
€ 99,90 Euro
Neue Beiträge
Marmot Softsh..
18.05 12:28
Re: Führer "F..
18.05 10:19
Kletterpartne..
18.05 10:10
Kletterpartne..
18.05 10:10
Re: Schneelag..
18.05 09:58
Neue Photos
24.05.2012 10:22:58 suche sehr attraktives Mädel
jennerwein
im gebärfähigen Alter fürs Bergsteigen, Klettern, Skitouren, Radfahren und mehr ....

Biete: die (fast) perfekte Partnerschaft

Bitte nur ernst gemeinte Zuschriften per PN!

Auf diesen Beitrag dürfen nur registrierte Benutzer antworten.
Zum Registrieren gehen Sie bitte auf die Registrierungsseite. Vielen Dank!
06.09.2012 13:10:46 Re: suche sehr attraktives Mädel
jennerwein
So, über 10.000 hits. Frist war mein Geburtstag. Wette kurz davor gewonnen! Vielen Dank, hat Spaß gemacht.

So, für wens, den interessiert ein paar Ergebnisse, Hintergründe und Erfahrungen. War/ist teilweise auch aus psychologischer Sicht interessant, welche Einträge am meisten bewirkte. Wen es nicht interessiert, weil es auch nicht mit dem Bergsteigen direkt zusammenhängt, bitte einfach wegklicken ...

- Entstanden ist der Eintrag, nachdem meine damalige Freundin in der Nacht ihre Sachen gepackt hat. War mehr eine Frust- und Trotzreaktion, als ein ernst gemeinter und ernsthaft betriebener Eintrag. Dass der Eintrag so eine Lawine auslöst, war mir nicht bewusst. Solange ich vergeben war, habe und hätte ich keine persönlichen Kontakte betrieben.

- Die persönlichen mails, die ich bekommen hab, waren alle ausnahmslos sehr nett. Zumindest geschrieben. Ob sie auch so gemeint waren, weiß ich nicht.

- Einige Damen schreiben schrieben wohl nur aus Langeweile oder Neugier, schafften aber keine zweite oder dritte Antwort mehr. Aber so sind sie halt, die Prinzessinnen.

- Negative Beiträge waren selten. Die könnt ihr ja selber unten raus suchen und raus lesen.

- Negativer Höhepunkt war eine gefakte bzw. Auftragsmail meiner Ex, und die danach folgenden Hintenrum-Aktionen, die leider teilweise immer noch andauern. Da könnte ich jetzt Zusammenhänge zu einer Berufsgruppe herstellen - zu der ich auch die Dame, die mich hier siezt, wähne - lass das aber doch lieber.

- Persönliche Kontakte? Des dad Eich scho am meisten interessieren, oda? Hods a geben, aber mei Freiheit gib i so leicht ned auf!

@zangler: Mit Dir dad i scho moi gern a Bier trinka. Oda zwoa.

Mitm hoambringa lassen host eh recht. Für hartnäckige Fälle hob i sogar no an Salvator oder schwere Rotweine im Keller. Des dad manchen ned schodn. Dass a generell a bisserl locker werden. Weil des is a 100 %-Erfahrung: Die hartnäckigen AbstinenzlerInnen dan sie mitm Humor oder mit der Gelassenheit sehr schwer!

So, i wünsch Eich wos! Nette Leid derfan mir natürlich weiterhin schreiben und wer woaß, vielleicht geht si ja no de oane oda andere Berg-/Kletter-/Wander-/Radeltour mitanander aus und de Skitourensaison is a nimmer weid weg!
05.09.2012 16:01:42 Re: suche sehr attraktives Mädel
zangler
nojo don muast hoit amoi schaun dasst di zeast hoambringa losst und don mitanond bei dir nu a bier tringts. wurd don vielleicht lustig a nu wean, oda
05.09.2012 15:20:53 Re: suche sehr attraktives Mädel
jennerwein
zangler, jetzt miaßma do weiter schreiben, sonst kriagma wieder belehrende Kommentare, dass des mit da Mützn nix zum doan hod.

Damit die U.A. aus G. und den andern verbissenen und humorlosen koane schadenfrohe Kommentare loswerden kennan:

I hob scho ganz vui ganz nette und fesche Mädels kennaglernt. Mitm hoambringa hods bloß ned hi ghaut, weil de seiba gern a moi a Bier tringan.
03.09.2012 23:07:59 Re: suche sehr attraktives Mädel
jennerwein
spike, stimmt. Auf den hob i jetzt ganz vergessn. Meistens bin i am Sonntagabend scho eigschlafa, wenn der kommt.

na so richtig eigstiegn bist oba no ned. Zumindest ned bei mir, Hupferl

Wos mogst denn genau wissen und wen kannst mir vermitteln?

P.S.: I suach aber koa Vermittlungsagentur
03.09.2012 21:40:20 Re: suche sehr attraktives Mädel
Spike
I schatz amoi damit moants oda moanta an Inschbektor den wo da Peter Falk gspuid hat. Der mit seim Regenmantl der imma gsagt hat: "meine Frau sagt immer". Da Columbo had sie owei a bissl deppad gsteid und dann hamman olle untaschatzt (und san hernach auf Stadlheim oda Bernau)...
03.09.2012 16:39:03 Re: suche sehr attraktives Mädel
BergHupferl
Wirklich geil, bei sowas steigt gleich jeder mit ein, inklusive mir! Und das zieht sich schon seit 4 Monaten! Geil :) ..ich kann dir sicher was vermitteln, was sind denn deine Vorteil? :D
03.09.2012 12:19:58 Re: suche sehr attraktives Mädel
jennerwein
Vielen Dank für die netten Worte, Spike! Vielleicht konnst ma Du a no erklären, wos a "columbo" is?
31.08.2012 14:00:34 Re: suche sehr attraktives Mädel
Spike
Eeebn!
Und bloß an Spaß ham wenns sie über anderne aufregn kenna... (Is aber a wieda lustig zum lesn weils ebn nix bringt)
31.08.2012 13:46:45 Re: suche sehr attraktives Mädel
jennerwein
host recht, spike, solche Einträge einiger wenigen MiesmacherInnen werds immer geben. De ham ganz andere Probleme. Klassische Reagierer statt "Agierer"
31.08.2012 13:34:54 Re: suche sehr attraktives Mädel
Jennerschnaps
is kloa, a columbo is er ah no, da jennerwein! a so a tausendsassa - don leg los mit deine vermutungen, i bin gspannt

derfst oba nochand nit enttäuscht sein, wenn i da verrat, dass des mei ollaersta beitrag woa und i davor nur "leser" gwesn bi. und an kloan hirnriss hot heit jo eh scho a jeda, oiso los du mir mein, i los da dein

und jetzat is a glei wieda guad und i los die weida dei zeit mit "postings die de wöd ned braucht" im forum verbringa

vü spaß und prost
30.08.2012 23:15:52 Re: suche sehr attraktives Mädel
Spike
Laß Di ned Ärgern Jennerwein!
I schaug extra zwengs dia imma wieda ins Forum und hoff´daß ebbs neis gibt. I finds pfundig. Des is doch bloß dea Neid dea Besitzlosen.

Scheena Abnd no!

30.08.2012 19:29:32 Re: suche sehr attraktives Mädel
jennerwein
und wirklich hirnrissig is, sie extra für diesen Deinen Beitrag hier anzumelden ... Kannt ma eh a vorstelln, wer sowas macht.
30.08.2012 19:26:04 Re: suche sehr attraktives Mädel
jennerwein
Hob koa so Kastl und bin a ned auf Facebook.

Liaba Jännerschnaps, dann schau a moi, wiavui Zugriffe dieser Beitrag hod, und wiavui Zugriffe z. B. Sicherheitsthemen ham....

Oiso stengan so vui auf hirnrissige Meldungen? Wenn Dir die Qualität von Beiträgen wichtig, warum schreibst dann ned dort wos sinnvolles dazua?

Ois Guade!
30.08.2012 19:13:38 Re: suche sehr attraktives Mädel
Jennerschnaps
Genau, weil des Smartphone von de Kletterhosn braucht jo da Jennerwein, um net aufs regelmäßige Posten von hirnrissige Meldungen in dem Forum zu vergessen.

Des woa mei hirnrissige Meldung des Tages - jeder derf amoi :)

Prost!
30.08.2012 13:05:17 Re: suche sehr attraktives Mädel
jennerwein
so, Casting-Sommerpause is vorbei. De Hallensaison steht bevor - do kenn ma die Disziplinen ums Hallenklettern erweitern.

Do gibts oba a sehr große Hürde!!!:

Bitte nur Kletterhasen, die's schaffen, in dera Zeit ned alle 5 min aufm Smartphone eanane sms, emails und Facebookeintäge zu checken.
22.07.2012 00:18:25 Re: suche sehr attraktives Mädel
katniss
na, na ned des Intrigieren =)
21.07.2012 14:37:08 Re: suche sehr attraktives Mädel
jennerwein
wos, Katniss? Hoffentlich ned des Intrigieren?

Für die nächste Runde muaß i wieda moi de Anforderungen verschärfen, bzw. an Tipp geben, wos Eich im Bergmädelranking (no moi vielen Dank, für des Wort!!! )weid nach oben bringt:

an gültigen Führerschein fürs Auto!!!

und einigermaßen guad fahren kenna mit meim Auto soits a. Weil ....

... nach meine Berg-, Kletter-, Ski- und andere Touren gibts an Einkehrzwang. Für den Fall, dass i moi mehr ois oa Bier trink ....
21.07.2012 11:51:26 Re: suche sehr attraktives Mädel
katniss
i find das da mal richtig cool und lustig! =)
20.07.2012 17:13:00 Re: suche sehr attraktives Mädel
jennerwein
so, de intrigante Phase is a überstandn.

Für die 3. Runde Bergmädelcasting (vielen Dank für den super Ausdruck, liebe XXX! ) san nur no a paar wenige Plätze frei

ah jo: Wandern dad vielleicht a scho langa!
06.07.2012 13:34:32 Re: suche sehr attraktives Mädel
zangler
na loss amoi guad sei, du bist de nächste zeit e beschäftigt gnua mit deine "kletterhasn", vielleicht trifft ma se jo amoi per zufoi
06.07.2012 11:20:31 Re: suche sehr attraktives Mädel
jennerwein
Na, leider imma no ned :-(

Jetzt wart i moi auf Dei Buidl, Urlaubix. Aber a bisserl fescher ois die Brünhilde (s. u.) soitst scho sei
05.07.2012 18:40:48 Re: suche sehr attraktives Mädel
urlaubix
hast scho oane gfun'dn?
oda schick I dir besser moi a buidl?
M.
05.07.2012 12:02:23 Re: suche sehr attraktives Mädel
jennerwein
tja, des Thema is hoid de internationale Bergwelt bewegend

De Quoten von da Lindschi hob scho weit übertroffen. Oder hod de gmoant oane auf hundert. Dann häng i bei 7400 Zugriffen doch a bissi hinterher

De oane Wahre war bis jetzt oba no ned dabei :-(
05.07.2012 02:12:16 Re: suche sehr attraktives Mädel
feiN
7400 Hits!, soviel Einwohner hat ja ganz Salzburg nicht. Lass uns wissen wie es vorangeht ..., war schon vielversprechendes dabei?
04.07.2012 20:02:10 Re: suche sehr attraktives Mädel
Ondara Adam
wei wiaschtlsuppn hod a fei koane bstöt ;)
04.07.2012 16:48:28 Re: suche sehr attraktives Mädel
jennerwein
zangler, na guad. Bis a moi im BGL (i moan ned des Burgenland und a ned Bangladesh, obwoi des ab und zua scho passen dad) unterwegs?

Snake, des dad a geh. Aber ned efter ois zwoa moi im Monat. Zwecks Erhaltung der Attraktivität und Bindungsängste
04.07.2012 16:08:18 Re: suche sehr attraktives Mädel
zangler
wos hoast do "amoi" i bin vom soizburger lond
04.07.2012 12:30:35 Re: suche sehr attraktives Mädel
snake987
also i denk bei dieser hitze eher an eine nordwand oder früh auf und hoch hinauf und erst später an den see oder in den bach.... zur bewahrung der attraktivität
04.07.2012 10:55:10 Re: suche sehr attraktives Mädel
jennerwein
jo, wennst amoi im Salzburger Land rumsteigst, kennma des scho macha. Bei der Hitz is eh gescheider, wenn die Mädels de mehra Zeit untn am See bleibn..... Zwecks Bewahrung ihrer Attraktivität
03.07.2012 18:17:43 Re: suche sehr attraktives Mädel
zangler
jederzeit, an durscht hob i bei der hitz e oiwei
03.07.2012 12:47:53 Re: suche sehr attraktives Mädel
jennerwein
nächste wirklich scharfe Verschärfung:

Humor!!!!

So, des wars fürs erste wieder moi.
03.07.2012 12:44:58 Re: suche sehr attraktives Mädel
jennerwein
zangler, i zoi da moi a Hoibe

So Mädels, erste Casting-Runde is durch. Ihr derfts Eich wieder bewerben.

Muaß aber des Anforderungsprofil verschärfen: zuverlässig und unkompliziert!

I hoff, ihr sads damit ned überfordert
20.06.2012 20:54:58 Re: suche sehr attraktives Mädel
zangler
tja herr jennerwein, da hast wohl (leider) recht dass es hier um mehr oder weniger nix geht in diesem portal. solche beiträge wie deiner hier und vor allem die antworten von den diversen "sich ja nicht so ganz richtig angesprochenen" sind dafür mal eine ganz witzige abwechslung
20.06.2012 19:25:42 Re: suche sehr attraktives Mädel
jennerwein
jaja, schon klar
20.06.2012 17:15:01 Re: suche sehr attraktives Mädel
Sanna
..dachte mir, wie kann Man(n) nur sooo einen Betreff schreiben und hab halt gelesen ob sich da wer ernsthaft finden wird. Klink mich da jetzt aber aus weil ich nicht gefunden werden möchte.
20.06.2012 12:36:52 Re: suche sehr attraktives Mädel
jennerwein
... und trotzdem machst diesen Beitrag auf, Sanna? .... tstststs

Krawallerin, do mach ma scho weita. Von a paar wenigen Raunzer lassma uns ned vertreiben. Des Forum krankt eh an Humormangel.

Richtig guade bergsteigerische Beiträge san leider a nur wenig herin. Der oane fragt, obs aufm Gletscher Spoitn gibt, da andere ob ma im Februar weida oben scho wandern ko, wieder oana, ob de Verhältnisse zum Klettern guad san (unmittelbar vor oder nach einem heftigen Wintereinbruch), da nächste, ob a Wechten scho herunten is (de eh zu "normale" Zeiten nia kummt) und de andern suachan Topos und anders Zeig gschenkt, weils zu knickat san, sie de zu kaufen.

Do is mir a seichte leichte und vielleicht für einige sogar unterhaltsame Schreiberei liaba.

Und Sanna, keine Sorge, des persönliche is mir a liaba. Des konn i a sogar recht guad .... und bei FB oder sonstigem bin i eh ned. Und Du? Und de Andern?
20.06.2012 08:31:16 Re: suche sehr attraktives Mädel
krawallbaunzn
... sorry Markus - aber man muss nicht alle Nachrichten lesen, dann würds di a nit stören... verstehsch echt koan Spass... Also i griag nit bei jedem Eintrag a Mail - also woaß i echt nit was di da stört aber dir zuliebe lass ma's halt - (Spassbremsn) ;-(
20.06.2012 07:16:22 Re: suche sehr attraktives Mädel
Sanna
Bin sehr glücklich verliebt. Aber viel Glück fùr dich.
19.06.2012 20:07:08 Re: suche sehr attraktives Mädel
jennerwein
Sanna, wer woaß, vielleicht kannt i des mit Dir sofort .... intim unter 4 Augen
19.06.2012 17:38:36 Re: suche sehr attraktives Mädel
Sanna
Ich denke in der heutigen Zeit mit FB, etc. können viele Menschen nicht mehr intim unter 4 Augen kommunizieren, anscheinend ist das heutzutage schon zu langweilig....
19.06.2012 15:49:15 Re: suche sehr attraktives Mädel
jennerwein
Lieber Markus,

immer diese fingererhebenden Moralapostel und Forumshüter.

1. Darfst das schon mir oder uns überlassen, was und wie wir kommunizieren.
2. Schreibst Deine Belehrungen auch auf den ständigen Suche-Biete-Anzeigen? Die sind an sich schon langweilig genug, in einer überschwemmdenen Fülle vorhanden mit noch viel unnützeren Kommentaren.
3. Kein Mensch zwingt Dich, diesen Beitrag zu lesen.

Trotzdem alles Gute!
19.06.2012 15:41:27 Re: suche sehr attraktives Mädel
MarkusG
Bist eh a gaunz a witzigs biascherl, gell ... oba das des, wos ia do zamschreibts koan menschen sunst interessiert, miassat eich a kloa sein. Oiso losst's es bleibn und tuats bittschen privat weiter. A persönliches Kennenlernen warat jez sowieso bold amoi an da zeit, moanst net :) woits doch sicha nit, dos bei oana virtuellen bekanntschaft bleibt, woi?
19.06.2012 15:27:30 Re: suche sehr attraktives Mädel
jennerwein
von mir kriagst koane, Markus. Und von meine "Bewerberinnen" hoffentlich a ned
19.06.2012 15:17:09 Re: suche sehr attraktives Mädel
MarkusG
PN ... bitte !!!!
19.06.2012 11:42:44 Re: suche sehr attraktives Mädel
jennerwein
Klingt guad! Für a guade Brotzeit schlepp i sogar no a paar Bier mit ....
19.06.2012 09:42:38 Re: suche sehr attraktives Mädel
krawallbaunzn
... vu welche "Leistungen" redsch etz *gg* - die Bouldermattn muasch halt no datragen, dass ma's dann feiner beim ummadumliegn haben
... und a bißl bouldern geht alleweil - miassn lei gnuag Jausn mitnehmen :D
18.06.2012 14:01:42 Re: suche sehr attraktives Mädel
jennerwein
guad, gibts an heid vui Leberkas, Schweinsbraten und vui Bier ....

Aber wundern Di ned, wenn dann andere Leistungen auf da Streckn bleibn
18.06.2012 12:49:27 Re: suche sehr attraktives Mädel
krawallbaunzn
hihi- war aber geil oder - da brauchst dann gar koa Chrashpad mehr - was glaubsch wia so a Bauch dämpft *gg*
18.06.2012 11:19:41 Re: suche sehr attraktives Mädel
jennerwein
dann brauch ma oiso an Obelix a no?

... da ich davo ausgeh, dass Du ned so a Figur wia der host ...
18.06.2012 08:36:59 Re: suche sehr attraktives Mädel
krawallbaunzn
bisch etz schu so alt, dass a Thermalbecken brauchsch? *gg*
... aber warat echt fein - ge... mia brauchen ja lei des Becken suachen - und dann roll ma uns an geilen Boulderblock direkt dort hin
13.06.2012 13:09:29 Re: suche sehr attraktives Mädel
jennerwein
Kennst ned an Boulderfelsen, von dem ma si in a Thermalwasserbecken fallen lassn ko?
13.06.2012 11:03:15 Re: suche sehr attraktives Mädel
krawallbaunzn
... hihi - des hab i mir schu dacht, dass i die Matten schleppen muass *gg* - aber i trag a nit stundenlang - koa Angst
Also - i nimm oane und du die andern zwoa - dann is des ganz gerecht aufgeteilt
12.06.2012 18:31:44 Re: suche sehr attraktives Mädel
Ruffy GEAR 2
get a room
12.06.2012 18:22:16 Re: suche sehr attraktives Mädel
jennerwein
hmm, entweder eben was in den Tönen Deiner Farben oder was ganz gegensätzliches. Kommt auch drauf an, was Du anziehst. Müsst ich mir ansehen

Aber magst mir nicht doch lieber eine persönliche mail schreiben, bevor der Steve ganz einschläft. Aber vielleicht träumt er dann von den vielen tollen und spannenden Biete-Suche-Beiträgen

12.06.2012 16:54:51 Re: suche sehr attraktives Mädel
steigeisensteve
laaaannnggweilig
12.06.2012 16:09:26 Re: suche sehr attraktives Mädel
Sr.Sonnenschein
des hast jetzt aber raffiniert gemacht ;)
haare: blond (meist dunkelblond) augen: a straßenkötermischung aus grün, braun und grau.
und - welche farbe würdest du dazu empfehlen? (ich selber kenn mich da leider nicht so wirklich aus)
10.06.2012 11:55:00 Re: suche sehr attraktives Mädel
jennerwein
Na des is ja schon mal ein Anfang, Sonnenschein!

Mein Farbwunsch is entweder von Deiner Haar- oder von Deiner Augenfarbe abhängig ....
09.06.2012 21:17:26 Re: suche sehr attraktives Mädel
Sr.Sonnenschein
kurz und farblos - aber da würd ich mich sogar deinen wünschen anpassen - kurzfristig zumindestens
08.06.2012 10:41:00 Re: suche sehr attraktives Mädel
jennerwein
Kommt drauf an

Wie schauts bei Dir mit den Finger- und Zehennägel aus?
07.06.2012 12:20:17 Re: suche sehr attraktives Mädel
Sr.Sonnenschein
dann bin ich also vorerst wieder im rennen?
06.06.2012 15:41:03 Re: suche sehr attraktives Mädel
jennerwein
na guad, i überleg ma des ernsthaft! Aber stundenlang a Mattn durchn Woid trogn dua i ned
06.06.2012 13:06:00 Re: suche sehr attraktives Mädel
krawallbaunzn
haha - dann gian ma mal bouldern und i versteck meine lackierten Zeachnnägl *gg* - und langweilig werd dir mit mir sicher a nit hab lebenslange Erfahrung im Bledsinn machen - und es oanzige dem i mi ab und zua füg is es Wetter und deshalb fahr i morgen aufn Gletscher zum Skifahren!!!!
06.06.2012 11:05:00 Re: suche sehr attraktives Mädel
jennerwein
Sonnenschein, Du suchst für Deine Mama? Sorry! Vom Alter kannst Du dann tatsächlich passen

Keine Sorge, ich suche auch keine, die sich fügt, sondern mir gefällt und einfach zu mir passt ...

Sanna, a bisserl Tussi und Zicke derfs scho sei. Aber nur a bisserl. Ab und zua lackierte Finger- und Fußnägel gefallen mir scho. Für mi zählt die Vielseitigkeit. Oane, de nur de Berg im Kopf hat, is schnell langweilig für mi.
05.06.2012 19:40:56 Re: suche sehr attraktives Mädel
Sanna
A normale Frau is für mi a Frau die eben ka Zicke is und an Spaß versteht und net ane die nur bei den Themen lackierte Fingernägel usw mitredn kau.
05.06.2012 16:42:41 Re: suche sehr attraktives Mädel
Sr.Sonnenschein
richtig lesen, mein lieber ;)
05.06.2012 12:44:52 Re: suche sehr attraktives Mädel
jennerwein
Logisch, Brünhild, bin ich bereit! Wir könnten uns aber auch im Festspielhaus den Ring der Nibelungen anschauen, oder?
05.06.2012 12:31:53 Re: suche sehr attraktives Mädel
Brünhild
Perfekte gebärfähige und vor allem gebärwillige Naturfrau, bin bereit für sämtliche körperliche Ertüchtigungen mit dir in freier Natur. Wenn dein Konto ebenso belastbar ist wie du, dann steht unserer Partnerschaft nichts im Wege
Bist du bereit für den ersten Gipfelsturm?
05.06.2012 11:35:37 Re: suche sehr attraktives Mädel
jennerwein
Krawallerin, des host guad formuliert. Wobei: wos is "normal"?

Bis jetzt hob i mi gegas Bouldern oiwei erfolgreich gwehrt. Aber moi schaun!
05.06.2012 09:20:29 Re: suche sehr attraktives Mädel
krawallbaunzn
... viell. will er eben koa "NORMALE" - sondern eppan der Spass versteht - leider sein die Leut meistens zu ernst - und jeder Zweite würd am liebsten a so an Beitrag reinstellen - bin i mir fast sicher... Also mein Segen hasch
... und wenn mal mit viel Spass bouldern willsch, meldesch di oanfach lustig kann ma's mit mir immer haben
04.06.2012 16:42:07 Re: suche sehr attraktives Mädel
Sanna
Des is echt lustig,kau ma net vorstellen,dass si auf de Anzeige a normale Frau meldet... Haha, aber viel Glück!!
04.06.2012 12:27:02 Re: suche sehr attraktives Mädel
jennerwein
na wenn ich oder andere eine attraktive Partnerin suchen, dann zählt eben mal die Bewertung des Aussehens

58+: glaub von "gebärfähigem Alter " haben wir unterschiedliche Vorstellungen. ...
03.06.2012 21:21:25 Re: suche sehr attraktives Mädel
Sr.Sonnenschein
ich lass mich nicht gerne nach dem aussehen nach beurteilen, und auch füge ich mich ungern einem anforderungsprofil. ;)
aber: viel glück für deine suche
02.06.2012 20:58:09 Re: suche sehr attraktives Mädel
jennerwein
na dann her mit der persönlichen Nachricht, Sonnenschein. Wenn Dei Buidl passt, schick i Dir mei weitere Anforderungsliste
02.06.2012 20:43:19 Re: suche sehr attraktives Mädel
Sr.Sonnenschein
biete: hobbies wie berggehen, klettern, gebärfähiges alter, und mehr ...
suche: den (fast)perfekten (berg)partner
01.06.2012 12:19:26 Re: suche sehr attraktives Mädel
jennerwein
Lady, ein bisschen untertreiben darf ich doch, oder?

zu jung? Also über 25 solltest schon sein
01.06.2012 08:49:33 Re: suche sehr attraktives Mädel
Lady from the Mountain
soda, jetzt bin i a richtige Bergprinzessin, aber suche die perfekte Partnerschaft. Bei dir nur fast perfekt zu finden???
Ach ja, und zu jung bist mir vielleicht auch )
27.05.2012 21:35:38 Re: suche sehr attraktives Mädel
Lindschi
wow-----ein Treffer unter 100 ist sicher drin....
26.05.2012 20:35:29 Re: suche sehr attraktives Mädel
zangler
boa is des peinlich, wieso schreibstn denn ned glei nu hi dein kontostond.
25.05.2012 15:38:43 Re: suche sehr attraktives Mädel
jennerwein
groß, sportlich-schlank, sehr erfahren, aber ned oid ... Mit der Musik hob i`s a und da Kontostand passt a!

Des muaß langa

25.05.2012 11:19:25 Re: suche sehr attraktives Mädel
krawallbaunzn
aso sein sie, die salzburger - aber a kloana tipp aus tirol: gib wenigstens alter oder so an
24.05.2012 21:14:00 Re: suche sehr attraktives Mädel
steinfloh
halleluja - jetzt wiss ma endlich wo er abgeblieben ist der jennerwein. er hat den weg z´ruck g´funden u. mischt jetzt bei den bergsteigern mit
ruck aussi mit der wahrheit - a weiberheld bisch ollweil g´wesen.
http://www.jagd.it/musik/mp3/wildschuetz-jennerwein-Franz%20Lang.mp3
24.05.2012 13:39:09 Re: suche sehr attraktives Mädel
bf
Da magst aber erst noch mehr über dich erzählen......

Impressum Email an Bergsteigen.at Haftungsausschluß
© 2013 : Bergsteigen.at | Implementierung: Quercus.at
Klettersteigführer Dolomiten - Südtirol - Gardasee | Klettersteigführer Österreich | Skitourenführer Österreich | Skitourenführer Tirol |